Verzending & afhaling

 

Waar levert Top Running?

Wij leveren in België en Nederland. Als je in een ander land wil laten leveren, neem dan contact op via info@top-running.be.

 

 

Worden de verzendkosten aangerekend?

Voor verzendingen naar een Belgisch adres:

  • bij een aankoop onder 50€  6€ verzendkosten
  • bij een aankoop boven 50€ gratis verzending

 

Voor verzendingen naar een Nederlands adres:

  • bij een aankoop onder 150€  10€ verzendkosten
  • bij een aankoop boven 150€ gratis verzending

 

Waar kan ik mijn bestelling laten leveren?

Je bestelling wordt geleverd op het adres dat jij opgegeven hebt bij je bestelling onder “leveradres”. Dit kan je thuisadres of een ander adres zijn.

 

 

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

Je kan kiezen om je bestelling op te halen in onze winkel. Op het moment dat je de gewenste kleur en maat selecteert, kan je kiezen voor “hier ophalen”. Ga daarna naar je winkelmandje om de bestelling te voltooien. Breng je bevestigingsmail mee naar de winkel als je je bestelling komt ophalen.

 

 

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?

We geven bij elk product weer wat de levertermijn is voor een Belgisch leveringsadres:

  • artikel voorradig in webshop: 1 à 3 werkdagen;
  • artikel niet voorradig in webshop: 3 à 6 werkdagen.

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling kan ophalen?

Wij geven bij elk product weer op welk moment de bestelling kan opgehaald.

 

Hoe lang blijft mijn bestelling (Click&Collect) gereserveerd in het opgegeven filiaal?

Je bestelling blijft gedurende 14 dagen gereserveerd in het opgegeven filiaal. Kom je bestelling dus zeker afhalen binnen deze termijn. Als je jouw bestelling niet tijdig kan komen afhalen, contacteer ons dan via info@top-running.be.

 

Worden meerdere artikels samen of apart geleverd?

Indien je terzelfdertijd meerdere producten via onze webshop bestelt met verschillende leveringsdata, worden deze steeds gebundeld verzonden. De leveringsdatum voor jouw bestelling zal gebaseerd worden op de langste leveringsdatum van de producten. Indien de leveringsdata te ver uiteen liggen kunnen we de verzending toch opsplitsen.

 

 

Hoe verloopt een thuislevering?

Voor thuisleveringen werken wij samen met Bpost. Een levering kan enkel plaatsvinden tijdens de werkuren, tussen 8u-17u. Je kiest zelf waar je je bestelling laat leveren. Als er niemand aanwezig is, kan je jouw bestelling afhalen in het opgegeven afhaalpunt of op een latere, zelf gekozen dag opnieuw laten leveren.

 

Wat als het product niet geleverd werd binnen de vooropgestelde termijn?

Als het product niet geleverd werd binnen de vooropgestelde termijn en je geen verwittiging van ons ontving, neem je best contact op via info@top-running.be.

 

 

Wat als mijn product beschadigd of verkeerd geleverd werd?

Indien je bestelling beschadigd of verkeerd geleverd werd, verwittig ons dan zo snel mogelijk en zeker binnen de 3 dagen na levering via info@top-running.be of kom langs in onze winkel.

Vermeld duidelijk:

  • over welk product het gaat;
  • wat het probleem precies is;
  • met welke account het product werd aangekocht.

Daarna nemen wij zo spoedig mogelijk contact met jou op.

We verwachten wel dat je zorg draagt voor het product en de verpakking.