Bestellen & betalen

 

Hoe plaats ik een bestelling?

 

Kies je gewenste producten en selecteer een maat en kleur.

Voeg de producten toe aan je winkelmandje en kies voor thuislevering of ophaling in onze winkel.

Als je alles besteld hebt ga je naar je winkelmandje.

Voeg eventueel de kortingscode van je cadeaubon toe.

Ga naar 'bestellen'.

Voer je emailadres in. Als jouw emailadres al geregistreerd staat in ons klantenbestand, kan je er ook voor kiezen aanmelden?

Kies voor een thuislevering, ophaling in de winkel of ophaling in een pick-up point.

Controleer je gekozen leveringswijze en producten.

Aanvaard de algemene voorwaarden, kies je gewenste betaalmiddel en klik op betalen.

 

 

Moet ik inloggen om een bestelling te plaatsen?

 

Om je klantenhistoriek bij te houden heb je een account nodig. Je kan inloggen bij “mijn account” of bij het afrekenen.

Ben je een nieuwe klant? Vul dan je emailadres in en klik op “registreren”. Op de volgende pagina kan je dan al jouw persoonlijke gegevens invullen die nodig zijn voor het verwerken van jouw bestelling

Ben je reeds klant maar heb je nog geen paswoord? Vul je emailadres in en klik op “paswoord vergeten”. Let hierbij op dat je zeker het emailadres gebruikt dat gekoppeld is aan uw klantenaccount.

Heb je reeds een login? Dan kan je inloggen met jouw emailadres en paswoord.

Kan ik een artikel bestellen dat niet voorradig is?

Als je gewenste maat of kleur van een product niet meer beschikbaar is kan je best voor verdere info een mail sturen naar info@top-running.be. Vermeld duidelijk het gewenste product, de maat en de kleur.                                                                                   

 

 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren na betaling?

 

Als je een bevestigingsmail hebt ontvangen kan je enkel je bestelling wijzigen of annuleren door contact met ons op te nemen via info@top-running.be.

Is je bestelling reeds verzonden dan kunnen we dit niet meer wijzigen. Je kan je bestelling na ontvangst wel retourneren of ruilen in onze winkel.

 

 

Hoe kan ik betalen?

 

Wij aanvaarden volgende betaalmiddelen:

Visa – MasterCard – Bancontact – Maestro - Cadeaubonnen van Top Running.

 

Wij zullen jou nooit via e-mail contacteren om jouw bankkaartgegevens op te vragen. Top Running is niet verantwoordelijk voor frauduleuze praktijken gepleegd door derden.

 

 

 

Kan ik betalen met een Top Running cadeaubon?

 

Ook online kan je betalen met een Top Running cadeaubon. Hiervoor moet je twee codes invullen bij "discount codes" onderaan je winkelmandje:

Bij "code cadeaubon": vul hier de code in die links onder de barcode van je cadeaubon staat

Bij "web code": vul hier de driecijferige code in die rechts bij “web code” op je cadeaubon staat.

Enkel cadeaubonnen die een web code hebben kunnen online gebruikt worden. Andere cadeaubonnen kunnen enkel gebruikt worden in de winkel.

Als je de waarde van de cadeaubon niet volledig gebruikt, kan je dit nadien nog gebruiken. De restwaarde blijft gekoppeld aan de codes van jouw cadeaubon.

 

 

Moet een Click & Collect bestelling meteen betaald worden?

 

Bij een Click &Collect bestelling moet je ook het volledige bedrag betalen. Tevens zijn het dezelfde omruilings- en retourvoorwaarden als bij een thuislevering. Als je toch een ander product of een andere maat wenst, kan je in de winkel meteen omruilen als er voorraad is.

 

Verloopt mijn online betaling veilig?

 

Om een veilige online betaling en de bescherming van je persoonsgegevens te waarborgen, worden de transactiegegevens versleuteld met SSL technologie. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het "slotje" in de onderste statusbalk van je browser.
 


Hoe weet ik of de betaling geslaagd is en de bestelling definitief is?

 

Als de betaling geslaagd is, krijg je een bevestigingsscherm te zien. Je bestelling is definitief, zodra we deze bevestigen per mail en van zodra de betaling goedgekeurd werd door de uitgever van je kaart.

 

 

Kan ik een factuur van mijn online aankoop ontvangen?

 

Als je een factuur wil van je online aankoop, dien je eerst een account aan te maken.  In deze account kan je de bedrijfsnaam en het BTW nummer invullen.  Let wel op een bedrijf met een Nederlands BTW nummer moet ook aanvinken “intracommunautair” i.v.m. de verrekening van BTW. Na het afronden van je bestelling ontvang je automatisch de factuur.

 

 

Hoe wordt de prijs weergegeven?

 

Onze prijzen worden vermeld in euro en zijn inclusief alle belastingen, BTW, taksen en diensten. Je komt dus nooit voor verrassingen te staan. We kunnen wel beslissen om bovenop de aankoopprijs ook de verzendkosten aan te rekenen. In dat geval melden we dat altijd voordat je je aankoop definitief plaatst.

 


 

Stuur ons een bericht